kreacja ciala
kreacja ciala

System Blu Sky ™

Ćwiczenia ruchowe dla poprawy kondycji psychofizycznej Twoich pracowników według autorskiej metody opracowanej przez konsultantów kilku specjalizacji. System Blu Sky to cztery bloki zajęć ruchowych na każdy z czterech tygodni trwania projektu w Twojej firmie. Wspólnie będziemy pracować nad oddechem, blokami mięśniowymi, stresem długotrwałym oraz zmęczeniem, 8 x w miesiącu po 20 min.

 

 

Zgodnie z sentencją „W zdrowym ciele, zdrowy duch” holistyczne podejście jest niezbędne do osiągnięcia jak najlepszych efektów.

 

Takie systemy i programy są w Naszej ofercie.

 

PRZECIĄŻENIA PRACY STATYCZNEJ

 

  • Długotrwała praca statyczna w 90% powoduje nieprawidłową postawę ciała, która prowadzi do przeciążeń mięśni i ich nadmiernego napięcia.
  • Napięte mięśnie bolą i wpływają niekorzystnie na nasze samopoczucie powodując stres i niepokój.
  • Permanentne odczuwanie bólu prowadzi do rozdrażnienia i zmęczenia. Spowodowane jest to niedotlenieniem mięśnia, który jest nadmiernie napięty.
  • Co więcej, zaburzenia napięć jednych grup mięśniowych generuje napięcia w kolejnych grupach mięśniowych.

 

 

  1. Ćwiczenia przy stanowisku pracy

 

  • Ćwiczenia w miejscu pracy to krótkie zestawy ćwiczeń dla wszystkich tych, którzy spędzają długie godziny przed komputerem, na magazynie czy linii produkcyjnej. Każda pozycja, która doprowadza do długotrwałych przeciążeń mięśniowych jest negatywna.
  • 20-minutowy Program Blu Sky to zestaw ćwiczeń opracowanych przez fizjoterapeutów. Program czterech bloków tematycznych ma na celu poprawienia motoryki całego ciała.
  • Sprawna motoryka jest niezbędna do prawidłowego funkcjonowania całego organizmu . Praca staje się bezpieczna, bardziej komfortowa, a układ ruchu zabezpieczony przed kontuzjami, urazami i przeciążeniami.
  • Regularna aktywność fizyczna poprawia funkcje poznawcze, wspomaga koncentrację oraz zwiększa wydolność umysłu.

 

ERGONOMIA PRACY

 

  • Zajęcia prowadzone są 4 blokach tematycznych Oddech-Kręgosłup-Stres i zmęczenie-Napięcie.
  • Bloki się uzupełniają i tworzą integralna całość w zapobieganiu, leczeniu i wspomaganiu negatywnych skutków pracy statycznej.
  • Proponowana forma zajęć ma zarówno zastosowanie profilaktyczne jak i terapeutyczne. Działa nie tylko w zakresie bólów pleców i skrzywień kręgosłupa ale także wyuczenia prawidłowych nawyków oddechowych.
  • Celem zajęć jest zmniejszenie ryzyka powstawania dyskomfortu kręgosłupa u pracowników.
  • Uczymy się wspólnie jak poprawnie wykonać ćwiczenie przy biurku oraz w czasie wolnym.
  • Ćwiczenia zwiększają kontrolę ciała, poprawiają elastyczność mięśni oraz ruchomość stawów.

 

ZAJĘCIA PROWADZONE SĄ W CZASIE PRACY

 

ZALETY :

 

  • 20 MINUT – szybko, aktywnie
  • 8x w miesiącu – pełen cykl ćwiczeń powoduje poprawę samopoczucia i wyuczenie nawyków
  • Forma aktywnej przerwy- zamiast kolejnej kawy czy siedzenia w telefonie- zdrowa alternatywa
  • Niska intensywność – przewaga ćwiczeń oddechowych, rozciągających i rozluźniających, które nie

       powodują pocenia ani większego zmęczenia. Pracownik może wrócić bezpośrednio do pracy.

  • Bez zmiany ubrania i miejsca

 

 

NOWY WYMIAR BENEFITÓW

 

Dla pracownika:

 

  • Ulga dla zmęczonych mięśni
  • Redukcja dolegliwości bólowych
  • Usprawnienie pracy układu krążenia
  • Zmniejszenie negatywnych skutków pracy siedzącej i przeciążeniowej
  • Regeneracja psychiczna
  • Lepsza koncentracja
  • Wyuczenie nawyków zmniejszających dolegliwości bólowe
  • Lepsze samopoczucie

 

Dla firmy :

 

  • Większa produktywność i motywacja
  • Lepszy wizerunek Firmy
  • Redukcja zwolnień lekarskich
  • Zwiększona wydajność pracy
  • Wzrost zadowolenia pracowników
  • Dbając o pracowników firma dba o lepsze relacje na poziomie pracownik-pracodawca
  • Korzystne zjednoczenie pracowników
  • Szybko, fachowo, praktycznie

 

 

  1. Work-site massage

 

  • Masaż coraz częściej staje się formą odpoczynku i zarazem codziennością każdego człowieka. Dlatego też masaż biurowy jest coraz częściej stosowany przez pracowników prac statycznych. A pozycja siedząca jest najbardziej obciążającą kręgosłup pozycją.
  • Masaż jako element profilaktyki zdrowotnej doskonale wpisuje się profilaktyki zdrowotnej pracownika.
  • Organizacja masażu jest prosta i szybka.
  • Możliwość zorganizowania masażu na specjalnym krześle lub na stole do masażu.